Opinionsblogg

Ny musikvideo med Alan Walker - men du måste knäcka koden

Alan Walker har precis släppt en ny musikvideo till nya låten Ignite - Instrumental. Har du inte hört talas om Alan Walker så har du säkert hört hans musik, det är nämligen han som är artisten bakom megasuccén Faded. Musikvideon släpps i ett samarbete med Sony. Kampanjen handlar om Sonys nya kamera som kommer att finnas i Xperia XZs och XZ Premium, och musikvideon är delvis inspelad av Alan själv med den nya kameran. Låten släpps officiellt den 8 april. Lyckas du däremot knäcka några koder så kan du få höra den redan idag. Förutom att få en exklusiv förhandsvisning har man även chansen att vinna den nya XZs. Ledtrådar kommer att spridas genom Sony Mobiles, Sony Musics och utvalda återförsäljares kanaler. Här kan du försöka knäcka koden.
 
 
Är du mer intresserad av XZs så kan jag berätta att jag har den hemma hos mig och jag kommer att testa den så fort jag hinner. Det är i princip samma telefon som Xperia XZ men med en kamera med möjlighet att filma i 960 bilder i sekunden.
 
 

Kommentarer

Kommentera